Міжнароднае супрацоўніцтва: Беларусь – Расія

Міжнароднае супрацоўніцтва: Беларусь – Расія

30-03-0128 сакавіка 2017 года выкладчыкі і студэнты УА МДПУ імя І.П. Шамякіна з дапамогай відэасувязі прынялі ўдзел у VIII рэгіянальнай навукова-практычнай канферэнцыі "ДАСЯГНЕННІ НАВУКІ І ПРАКТЫКІ – У ДЗЕЙНАСЦЬ АДУКАЦЫЙНЫХ УСТАНОЎ", якая была арганізавана Федэральнай дзяржаўнай бюджэтнай адукацыйнай установай вышэйшай адукацыі "Глазаўскі дзяржаўны педагагічны інстытут імя В.Г. Караленкі" (Расійская Федэрацыя, г. Глазаў).

28 сакавіка 2017 года выкладчыкі і студэнты УА МДПУ імя І.П. Шамякіна з дапамогай відэасувязі прынялі ўдзел у VIII рэгіянальнай навукова-практычнай канферэнцыі "ДАСЯГНЕННІ НАВУКІ І ПРАКТЫКІ – У ДЗЕЙНАСЦЬ АДУКАЦЫЙНЫХ УСТАНОЎ", якая была арганізавана Федэральнай дзяржаўнай бюджэтнай адукацыйнай установай вышэйшай адукацыі "Глазаўскі дзяржаўны педагагічны інстытут імя В.Г. Караленкі" (Расійская Федэрацыя, г. Глазаў).

На канферэнцыі шмат увагі надавалася праблеме арганізацыі якаснага і выніковага ўзаемадзеяння паміж школай і ўстановай вышэйшай адукацыі, якая рыхтуе педагагічныя кадры. Вопыт расійскіх калег, прадстаўлены ў дакладах Уткінай В.М. (прарэктара па інавацыйнай дзейнасці), Сцяпанавай Т.П. (дырэктара МБУ “Інфармацыйна-метадычны цэнтр”), Лысковай І.Ю. (намесніка начальніка Вучэбнага ўпраўлення) і інш., сведчыць аб складзенай эфектыўнай сістэме арганізацыі педагагічнай практыкі студэнтаў, выніковай навукова-даследчай рабоце, якасным павышэнні кваліфікацыі педагагічных кадраў. Цікавыя ідэі для ўдасканальвання дадзеных накірункаў былі агучаны ў працэсе дыялогу.

Вялікі інтарэс расійскіх калег выклікаў даклад першага прарэктара УА МДПУ імя І.П. Шамякіна, доктара педагагічных навук, прафесара кафедры педагогікі і псіхалогіі В.С. Болбаса, які прадставіў вопыт Рэспублікі Беларусь па прафарыентацыі навучэнцаў на педагагічныя прафесіі. Дзякуючы развіццю ідэі бесперапыннай педагагічнай адукацыі, стварэнню вучэбна-навукова-інавацыйнага кластара ў Рэспубліцы Беларусь рэалізуецца пераемнасць у адборы і падрыхтоўцы высокакваліфікаваных педагагічных кадраў і пераадольваецца дэфіцыт абітурыентаў на педагагічныя спецыяльнасці. Стварэнне ў сярэдніх школах педагагічных класаў (груп) забяспечвае матываванне на педагагічную прафесію лепшых навучэнцаў. Выпускнікі дадзеных профільных класаў ужо ў 2017 годзе змогуць паступаць на педагагічныя спецыяльнасці першай ступені вышэйшай адукацыі без уступных іспытаў, пры наяўнасці ў дакуменце аб адукацыі адзнак не ніжэй 7 балаў па ўсіх прадметах і адзнак не ніжэй 8 балаў па вучэбных прадметах, якія адпавядаюць прадметам профільных іспытаў (пры наяўнасці рэкамендацыі педагагічнага савета ўстановы адукацыі, якую яны скончылі, і па выніках субяседавання, якое праводзіцца ў ВНУ).

Спадзяемся на далейшае плённае супрацоўніцтва з расійскімі калегамі!

30-03-03 30-03-07
30-03-04 30-03-05
30-03-06

 

Дополнительная информация