Праект па вучэбнай дысцыпліне “Чытанне”
- Подробности
- Опубликовано 15.01.2018 08:17
Паводле традыцыі, што склалася на філалагічным факультэце, выкладанне вучэбных дысцыплін, накіраваных на практычнае авалодванне іншамоўным маўленнем, завяршаецца ў кожным семестры нестандартнымі праектамі.
У канцы снежня творчы тыдзень пачаўся з выступлення студэнтаў 2 курса спецыяльнасці “Замежныя мовы (англійская, нямецкая)”, якія пад кіраўніцтвам старшага выкладчыка кафедры англійскай мовы і МВЗМ Гуцко Ірыны Мікалаеўны падрыхтавалі ўнікальны праект па вучэбнай дысцыпліне “Чытанне”, прадставіўшы ў арыгінальнай форме прачытаныя кнігі.
Паводле традыцыі, што склалася на філалагічным факультэце, выкладанне вучэбных дысцыплін, накіраваных на практычнае авалодванне іншамоўным маўленнем, завяршаецца ў кожным семестры нестандартнымі праектамі.
У канцы снежня творчы тыдзень пачаўся з выступлення студэнтаў 2 курса спецыяльнасці “Замежныя мовы (англійская, нямецкая)”, якія пад кіраўніцтвам старшага выкладчыка кафедры англійскай мовы і МВЗМ Гуцко Ірыны Мікалаеўны падрыхтавалі ўнікальны праект па вучэбнай дысцыпліне “Чытанне”, прадставіўшы ў арыгінальнай форме прачытаныя кнігі.
Адны студэнты выступілі ў ролі пісьменнікаў альбо іх каханых, якія прыйшлі ў рэстаран Лондана, каб расказаць пра новую кнігу і мець зносіны ў нефармальнай абстаноўцы (прэзентацыя суправаджалася зацікаўленай дыскусіяй “пісьменнікаў”, прыцягвала ўвагу смелымі метамарфозамі); іншыя – увасобіліся ў вобразы маладых людзей, якія згубіліся ў лесе і якіх аб’яднала бяда. Студэнты, седзячы вакол вогнішча, гутарылі, жартавалі, пры гэтым апавядаючы адзін аднаму пра свае любімыя кнігі і дзелячыся ўражаннямі аб самых цікавых момантах з твораў. Усе настолькі захапіліся размовай, што не заўважылі, як прыляцеў самалёт-выратавальнік. На ім вярнуліся дадому і звярнуліся да любімых заняткаў – чытання кніг.