Праект па вучэбнай дысцыпліне “Чытанне”

Праект па вучэбнай дысцыпліне “Чытанне”

Паводле традыцыі, што склалася на філалагічным факультэце, выкладанне вучэбных дысцыплін, накіраваных на практычнае авалодванне іншамоўным маўленнем, завяршаецца ў кожным семестры нестандартнымі праектамі.

У канцы снежня творчы тыдзень пачаўся з выступлення студэнтаў 2 курса спецыяльнасці “Замежныя мовы (англійская, нямецкая)”, якія пад кіраўніцтвам старшага выкладчыка кафедры англійскай мовы і МВЗМ Гуцко Ірыны Мікалаеўны падрыхтавалі ўнікальны праект па вучэбнай дысцыпліне “Чытанне”, прадставіўшы ў арыгінальнай форме прачытаныя кнігі.

Паводле традыцыі, што склалася на філалагічным факультэце, выкладанне вучэбных дысцыплін, накіраваных на практычнае авалодванне іншамоўным маўленнем, завяршаецца ў кожным семестры нестандартнымі праектамі.

У канцы снежня творчы тыдзень пачаўся з выступлення студэнтаў 2 курса спецыяльнасці “Замежныя мовы (англійская, нямецкая)”, якія пад кіраўніцтвам старшага выкладчыка кафедры англійскай мовы і МВЗМ Гуцко Ірыны Мікалаеўны падрыхтавалі ўнікальны праект па вучэбнай дысцыпліне “Чытанне”, прадставіўшы ў арыгінальнай форме прачытаныя кнігі.

Адны студэнты выступілі ў ролі пісьменнікаў альбо іх каханых, якія прыйшлі ў рэстаран Лондана, каб расказаць пра новую кнігу і мець зносіны ў нефармальнай абстаноўцы (прэзентацыя суправаджалася зацікаўленай дыскусіяй “пісьменнікаў”, прыцягвала ўвагу смелымі метамарфозамі); іншыя – увасобіліся ў вобразы маладых людзей, якія згубіліся ў лесе і якіх аб’яднала бяда. Студэнты, седзячы вакол вогнішча, гутарылі, жартавалі, пры гэтым апавядаючы адзін аднаму пра свае любімыя кнігі і дзелячыся ўражаннямі аб самых цікавых момантах з твораў. Усе настолькі захапіліся размовай, што не заўважылі, як прыляцеў самалёт-выратавальнік. На ім вярнуліся дадому і звярнуліся да любімых заняткаў – чытання кніг. 

15-8 15-8 15-8

15-5

15-315-4 

15-4

15-1

 

 

Дополнительная информация